[Gelistirici] [DUYURU] Geliştirici Toplantısı

Koray Löker loker at pardus.org.tr
15 Oca 2008 Sal 22:21:23 EET

Merhaba,

Yarın öğlen Bahçeşehir Üniversitesi Yazılım Mühendisliği bölüm başkanı
Nizamettin hocayla buluşarak ayrıntıları kesinleştireceğiz.

Şu anda belli olanlar:
Beşiktaş'taki muhteşem kampüsünde bölümün nezdinde üniversite bize ev
sahipliği yapacak ve yaklaşık 50 kişilik bir sınıfta, projeksiyon makinası,
internet vb. olanaklara sahip olarak 2008'de neler yapacağımızı tüm pazar
günü boyunca konuşabileceğiz...

Yarın ve diğer günlerde ayarlanacaklar:
...Tam başlangıç saati (ve varsa dışarı en geç çıkmamız gereken bir saat)...
...Acıkanlara, susayanlara neler sunabiliyoruz...
... Toplantı gündemi...

ve bunları belirlemek için *kesin olarak* gelenler...

Kimler gelebiliyor?

Gündem konusunda bir şeyler yapmayı (elini kirletmeyi) düşünen ve hali hazırda
geliştirici hesabı olanlardan, önümüzdeki 48 saat içinde (Perşembe mesai
sonuna dek) bana "evet kesin geliyorum" diye e-posta gönderenler...

Böylece kaç kişiyi ağırlayabileceğimizi belirleyeceğiz.

Olayın ciddiyeti için "içimden geldi ben de geldim, söylememiştim ama..."
diyecek şekilde hareket etmemenizi özellikle rica ediyorum.

Gelenler bana kişisel olarak bildirebilir, toplantı gündemiyle ilgili
önerileri ya buraya yazalım ya da wikide bir sayfa açalım. İlk taşı atan,
yöntemi belirlemiş olsun.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->