[Gelistirici] Sunucu için özel Pardus

Mustafa Günay mustafagunay at gmail.com
15 Oca 2008 Sal 18:55:45 EET

Selamlar
Tuesday 15 January 2008 16:33:06 tarihinde Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Ön tanımlı olarak şu sunucuların/uygulamaların yer aldığı Pardus Server
> diye ayrı bir dağıtım nasıl karşılanır?

Benim sormak istediğim gayet basit ve kısa birkaç soru var ;
Neden ayrı bir dağıtım?
Yani böyle bir dağıtım yapmak için illaki isim değiştirip bir dağıtım mı
yapmak gerekiyor?
Bu dağıtıma eklenecek paketlerle yapılamaz mı?

Bence bir dağıtım çıkartmat yerine varolan dağıtımı biraz daha geliştirmek
daha mantıklı geliyor bana (elbette farklı dağıtımlar çıksın ve dallanma
olsun ona bir sözüm yok).

> Apache Web Server (mod_php, mod_python v.b.), Bind, MySQL Server, PostFix,
> vsFTP, OpenSSH, EjabberD, WebMin, PhpMyAdmin, MySQL Administrator v.b.

Paketlerin zaten çoğu depoda mevcut.

> Masaüstü ortamı içinde
> Enlightenment<http://tr.wikipedia.org/wiki/Enlightenment>kullanan bir
> dağıtım.

Bu konuda Murat Şenel'e katılıyorum :)

> * Pardus isminin kullanımı için izin almak şart. İzinden çok Pardus
> geliştiricilerinin bu dağıtıma nasıl bakacağı önemli.
>
> Olumlu ya da olumsuz görüşlerinizi nedenleri ile birlikte yazarsanız çok
> makbule geçecek :)
>
> *** Bu proje ile web sitesini hazırlamak dışında bir ilgim yok. Böyle bir
> şeyi düşünen arkadaşların bir nevi elçici olarak yazıyorum. Elçiye zeval
> olmaz.

Keşke bu maili sen değil de bu projeyi düşünen kişilerden birisi yazmış
olsaydı :) (anladın sen onu)

İyi çalışmalar.

--

Mustafa GÜNAY
asato ma sad gamaya (From delusion lead me to truth)