[Gelistirici] component.xml, pspec.xml ve translations.xml dosyalarında summary ve description alanlarının düzeltilmesi

A. Murat Eren meren at pardus.org.tr
13 Oca 2008 Paz 01:16:36 EET

 Merhabalar,

On 1/9/08, Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com> wrote:
> Depolarımızda bulunan bileşen ve paketlerin paket yöneticisi veya pisi
> tarafından görüntülenen metinlerini, yani özet (<summary..) ve
> açıklamalarını (<description) elden geçiriyorum. Görevim sadece
> svn/pardus/devel'deki component.xml'leri elden geçirmek, ancak
> yaptığım işi tam yapmak adına, pspec.xml ve translations.xml
> dosyalarını da elden geçirmek ve bunu sadece svn/pardus/devel'de değil
> svn/contrib'de de yapmak istiyorum.

 Devel'deki paketlerin Türkçe açıklaması eksik olanlarını [1]
adresindeki dosya vasıtasıyla görebilirsiniz.

 Msgfmt po dosyalarını beğenmiyordu, paketlerin üzerinden geçerek po
dosyalarını güncelledim. Şu anda açıp KBabel ile paket açıklamalarını
çevirmek için bir engel kalmadı. Eğer bir ara bir miktar çeviri yapar
ya da var olan çevirileri elden geçirir ve tr.po dosyasını SVN'e
commit ederseniz ben de hemen her şeyin yolunda olup olmadığını test
edebilirim.

 Bu arada bu süreci düzgün şekilde anlatan bir Wiki belgesi
hazırlayacağım en kısa zamanda.

 Selamlar.
--

A. Murat Eren (meren)