[Gelistirici] chrpath kullanımı

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
12 Oca 2008 Cmt 02:24:58 EET

12 Oca 2008 Cts tarihinde, S.Çağlar Onur şunları yazmıştı:
> dosya ismi ile de ilgili bilgi yok :)
>
> ismail bu arada rpath'leri silip neler oluyor diye baktım, analizim
> yanlışsa düzelt;
>
> RPATH=/usr/lib/hede.so
>
> şeklindeki rpath'leri silmemiz hiçbir şey değiştirmiyor. ld sadece fazladan
> PATH sırasına göre lookup yapıyor hede.so bulmak için hede.so /usr/lib
> altında demek yerine
>
> RPATH=/zart/lib/hede.so
>
> gibi standart olmayan durularda RPATH'i silmek ld'nin bu arkadaşı
> bulamamasına sebep oluyor fakat /zart diye bir yere so dosyası konmamalı,
> [...]

Derken sorunu gördüm;

caglar at zangetsu ~ $ LC_ALL=C pulseaudio -nC
E: module.c: Failed to open module "module-cli": libcli.so: cannot open shared
object file: No such file or directory
E: main.c: Module load failed.
E: main.c: failed to initialize daemon.

caglar at zangetsu pulseaudio $ cat /etc/ld.so.conf
/usr/lib/pulse-0.9/modules/

ve ldconfig gerekti, hmm hmm hmm

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>