[Gelistirici] grub deneyecek cengaverler aranıyor

Ozan Çağlayan ozancag at gmail.com
9 Oca 2008 Çar 17:38:03 EET

Onur Küçük wrote On 09-01-2008 16:57:

>  afiyet :)

>  esc e basıp menüden çıkınca eski stil menüye dönüyor. Orada aynen eski
> grub komutları geçerli (e edit,  c komut satırı vs.). Hafıza yetmediği
> için oradaki arkaplan resmi desteğini atmak zorunda kaldım. Yer
> açabilirsem geri koyabiliriz.
>
>  Bir de F10 a basınca şu anda shutdown ediyor ama sistem APM
> destekliyorsa a.k.a. neredeyse hiç çalışmıyor :)
>
>  Bu yeni tema sistemi bildiğin programlanıyor bu arada, yeni bir dil
> öğrenmiş gibi oluyor insan. Değişik taklalar atabiliriz, lazım olan
> [...]
Büyük ihtimalle aklındadır/düzelteceksindir temizlerken de ben yine de
söyleyeyim dedim,
Grub girdileri bir scrollbuffer içinde çıkıyor ve scrollbar gibi bir şey
yok, cok fazla girdi varsa insan en alttakileri göremiyor, aşağıya doğru
inmek gerekiyor.

Bu arada çok tatlı olacağa benziyor, şu hali bile çok güzel, eline sağlık.

--
Ozan ÇAĞLAYAN
http://cekirdek.pardus.org.tr/~ozan