[Gelistirici] grub deneyecek cengaverler aranıyor

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
9 Oca 2008 Çar 16:57:18 EET

> Bende de sorun yok, elinize sağlık efem...

 afiyet :)

> Normal editing moduna nasıl geçiyoruz bu arada - initrd, root, kernel
> adı vs değiştirmek gerektiğinde ?

 esc e basıp menüden çıkınca eski stil menüye dönüyor. Orada aynen eski
grub komutları geçerli (e edit,  c komut satırı vs.). Hafıza yetmediği
için oradaki arkaplan resmi desteğini atmak zorunda kaldım. Yer
açabilirsem geri koyabiliriz.

 Bir de F10 a basınca şu anda shutdown ediyor ama sistem APM
destekliyorsa a.k.a. neredeyse hiç çalışmıyor :)

 Bu yeni tema sistemi bildiğin programlanıyor bu arada, yeni bir dil
öğrenmiş gibi oluyor insan. Değişik taklalar atabiliriz, lazım olan
özellikler ekleyebiliriz (hafıza ve akıl sağlığı yettiği kadar), bir
kaç F tuşuna daha görev atayacağım CD bootloader a.

 Tema temizlenince uludag deposuna komit edeceğim ama biraz sürecek.