[Gelistirici] pisi history

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Oca 2008 Pzt 12:56:04 EET

Mon, 07 Jan 2008 12:47:29 +0200, Baris Ozyurt <baris at tuxworkshop.com> :

> pisi ile degilse bile bir sekilde sistem geri donus uygulamasi
> gercekten harika olurdu. ikspii'deki uyguylamanin ekran
> gorunturelerini  bu mesaja ekledim. Kapali kodlu isletim sistemi
> dunyasinda siklikla kullanildigini ve hayat kurtarabildigini
> biliyorum.
Peki bu alet arkaplanda nasil calisiyor?

Sistem dosyalarinin zarar gormedigini farzedip sadece config'leri mi
yedekliyor, yoksa sistemin tamamini mi?

Sadece Windows'un kendi bildigi sistem dosyalarini mi restore ediyor,
yoksa kurdugun incik/boncuk programlari ve kendi elle
kopyaladigin/degistirdigin dosyalar da bu isin icine giriyor mu?

                   Doruk