[Gelistirici] [Uludag-commits] r17158 - tags/RELEASE/display-config-0.1

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
16 Şub 2008 Cmt 03:08:55 EET

16 Şub 2008 Cts tarihinde, Türker Sezer şunları yazmıştı:
> piksemel, kdm-pardus ve tasma'nın 1.0.4 sürümünü svn cp ile
> kopyalamayı başaramadım. Eskiden şu anda oldukları yerde
> değillermiş bu yüzden svn, dosyaları bulamıyorum gibisinden
> bir hata veriyor.

Neredeler ise oradan co etmeden kopyalayabilirsin

svn cp -r 10000 https://svn.pardus.org.tr/uludag/trunk/BİRŞEYLER https://svn.pardus.org.tr/uludag/tags/BİRŞEYLER-1.0.4

gibi

> migration ve catbox'ı da adında türkçe karakter bulunan dosyalar
> yüzünden kopyalayamadım. svn status
>
> ?      catbox-1.0/OKUBENİ
> A  +   catbox-1.0
> !  +   catbox-1.0/OKUBENİ
>
> gibi bir çıktı veriyor.

Üüü svn'de TR karakter sorunu olmamalı yaw, kötü bir çözüm olarak "LC_ALL=C svn ..." ile dener misin?

--
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/