[Gelistirici] [Uludag-commits] r17158 - tags/RELEASE/display-config-0.1

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
16 Şub 2008 Cmt 01:27:34 EET

On Feb 16, 2008, at 12:43 AM, S.Çağlar Onur wrote:

> Türker süpersin demek istiyorum :)
>
> --
> S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr>
> http://cekirdek.pardus.org.tr/~caglar/
>
> Linux is like living in a teepee. No Windows, no Gates and an
> Apache in house!

svn hakkında yardımlarınızı esirgemezseniz daha da iyi olacağım
umarım :)

piksemel, kdm-pardus ve tasma'nın 1.0.4 sürümünü svn cp ile
kopyalamayı başaramadım. Eskiden şu anda oldukları yerde
değillermiş bu yüzden svn, dosyaları bulamıyorum gibisinden
bir hata veriyor.

migration ve catbox'ı da adında türkçe karakter bulunan dosyalar
yüzünden kopyalayamadım. svn status

?      catbox-1.0/OKUBENİ
A  +   catbox-1.0
!  +   catbox-1.0/OKUBENİ

gibi bir çıktı veriyor.

Bunlar dışında tag'lenesi diğer projeleri elimden geldiğince
doğru revision'larda kopyaladım.

Yukarıdaki hataları nasıl aşabileceğimi söylerseniz bunları da
hallederim.

Saygılar
Türker