[Gelistirici] Geliştirici vs. Katkıcı

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
5 Şub 2008 Sal 23:58:37 EET

5 Şubat 2008 Salı 23:35:48 tarihinde Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Bu başarılabilirse en azından paket ihtiyacı karşılanır ve bir eksikten
> kurtulmuş olunur.

Daha geçenlerde Sevgili Doruk Fişek Pardus'un paket ihtiyacı olmadığını, tam
tersine eldeki paketleri kaliteli ve düzgün bir şekilde sürdürebilmenin
önemini vurgulamıştı; ki ben de ziyadesi ile katılıyorum bu söylediklerine.
Sonra konu atasözlerine sardı, o başka...

Bu noktadan hareketle Pardus'un yeni başlayan paketçiden çok test yapıcılara,
hata giricilere gereksinimi olduğunu söyleyebilirim. Tabii bir de mevcut
paket dağıtımındaki çarpık durumu giderecek *kaliteli* paketçilere, ama bu
gereksinimi karşılarken öncelikle UEKAE elemanı olacak arkadaşları
düşüneceğimizden emin olabilirsiniz...

Bence Pardus'a katkıda bulunmak isteyen, ama nereden başlayacağını
bilemeyenleri iyi birer kullanıcı, kullanicilar listesi üyesi, testçi ve hata
raporlayıcı (bu sıra ile) özendirmekte yarar var. Özgürlük İçin sitesine
yapılacak katkılar da minnetle karşılanacaktır...

ET