[Gelistirici] [Uludag-commits] r16991 - trunk/tasma/package-manager/src

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
5 Şub 2008 Sal 20:40:39 EET

Merhaba;

Tuesday 05 February 2008 tarihinde, Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> Tuesday 05 February 2008 Tarihinde Gökmen dedi ki:

> Yerelini değiştirip çalıştırmasını isteriz öyle bir durum olursa :)

Gökmen'e +1, bu konu hakkında kernel mesajlarının yerelleştirilmesi ekseninde
bir tartışma serisi var ki geçmişte, tam bir brezilya dizisi...

özet sonuç : genelde debug mesajları kullanıcıdan çok geliştiricinin işine
yarıyor, kullanıcıya bu debug olmamış bir de şöyle debug çıktısı al demek
genelde zor ve hataya açık oluyor, bir de yerelini değiştirince düzelen
sorunları yakalayamıyorsun :-)

Kişisel olarak da o mesajları çevirmeye değmediğini düşünüyorum, o ayrı..
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]