[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Furkan Duman coderlord at gmail.com
5 Şub 2008 Sal 10:41:15 EET

Kişisel görüşüm, pardus.org.tr uzantılı e-posta adresi-alias
sağlamanın çok gerekli olmadığı.

2008/2/5 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> 1) Kısır tartışmaların döndüğü, sonra durup tekrar döndüğü platformlarda
> @*.pardus.org.tr adresinin kullanılmasını istemiyorum,
> yazılanların "Pardus basın açıklaması" olarak algılanma ihtimali yüksek
> oluyor bazı mekanlarda, ne yazık ki.

Ayrıca Bahadır'ın bu endişesinin haklı olduğunu düşünüyorum.

Ancak her geliştiriciye disk alanı sağlamak kesinlikle lazım. Belirli
kotalarla uygulanabilir, ihtiyaç duyulduğunda bir istek yapılır, uygun
görülürse açılır.

Kolay gelsin.