[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Koray Löker loker at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 21:43:19 EET

On 04 Feb 2008 Mon 21:32:40 Erkan Tekman wrote:
> Bu nedenle ilk aşamada developer.pardus.org.tr isimli bir makinede yalnızca
> pardus ilintili geliştirme işleri için yer açmak, e-posta adresi konusunu
> da rafa kaldırmak en mantıklısı görünüyor.

Özgün soruna ilişkin çözüm kabul edilmiyorsa diyeceğim bir şey yok; ama
İsmail'in açıklamaları ışığında ve Pardus markasının gelişimi açısından
baktığımda ben developer.pardus.org.tr e-posta hesapları (pop3/IMAP/forward
kısmına sunucu yöneticisi karar verir, ben bilmem) açılmasını destekliyorum.

Bu konuyu çekirdek'te ayrıca görüşmektense burada topluca karara bağlamayı
daha uygun gördüğüm için thread'e devam ediyorum...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->