[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
4 Şub 2008 Pzt 21:32:40 EET

4 Şubat 2008 Pazartesi 16:00:18 tarihinde Eren KOVANCI şunları yazmıştı:
> Katkıcı/Gönüllü ve Geliştiricilere zaten 2 senedir Pardus uzantılı E-posta
> adresi Pardus Gönüllüleri tarafından veriliyor. Pardus ile ilgili
> projelerde görev alan (Özgürlük İçin dahil) yaklaşık 100 kişi bu hizmetten
> yararlanıyor. E-posta alanı yaklaşık 6 GB. (Paket deposu olarak
> kullanılamıyor)
>
> Daha fazla bilgi ve başvuru için ilgili sayfayı inceleyebilirsiniz.
>
> http://www.parduslinux.org/2007/05/basvuru.html

Gerek bu ve gerekse diğer önerilen pardus çağrışımlı alanadları yeni marka
politikasının devreye girmesi ile sıkıntılı hale gelecektir. Ayrıca
pardus.org.tr dışındaki "pardus"lu adreslerin herhangi birinin bir diğerinden
farkı olmadığını da düşünüyorum, marka bilinirliği açısından. Yarın öbürgün
bir upstream "sizin bir geliştiriciniz bize pardus-hede adresinden e-posta
attı" derse söyleyeceğimiz şey "bu adresle bir ilişkimiz yok" olacaktır. Yani
bu adresler ile orijinal sorun çözülmeyecektir.

Bu nedenle ilk aşamada developer.pardus.org.tr isimli bir makinede yalnızca
pardus ilintili geliştirme işleri için yer açmak, e-posta adresi konusunu da
rafa kaldırmak en mantıklısı görünüyor.

Bir kez daha bu yazdığımızın kişisel görüşüm olduğunu ve nihai kararı çekirdek
ekibin vereceğini belirtmek isterim.

ET