[Gelistirici] pardus'un kurulum hızının arttırılması

Huseyin Akcan huseyinakcan at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 00:46:56 EET

> import pisi.api
> pisi.api.init()
> order = pisi.api.generate_install_order(package_list)
> order = pisi.api.reorder_base_packages(order)
> pisi.api.finalize()

onun yerine bunu denedim, sanırım zaten aynı kodu çağırıyor (bendeki
2007.3 ile gelen pisi):

G_f,order = pisi.operations.plan_install_pkg_names(package_list)
      order = pisi.operations.reorder_base_packages(order)

fakat sonuç değişmedi, gelen liste halen farklıydı. Bunun bana özel bir
sorun olduğunu düşünmeye başladım, belki bendeki paket deposundan
kaynaklanıyordur, çünkü bu package_list i alıp konsoldan pisiye bunların
hepsini kur dediğimde bile asıl sıraya yakın ama tam da aynı olmayan bir sıra
çıkardı.

Bir diğer olasılıkta yalı'nın pisi için kullandığı default option lar
olabilir. Yukarıdaki kodda mesela pisi kuru kuru init ediliyor, ama
yali pekçok
parametre geçiriyor.

Teşekkürler,

hüseyin