[Gelistirici] pardus'un kurulum hızının arttırılması

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 21:57:48 EET

> üstteki kodda paketin dependency'si yoksa dep_graph' eklenmiyor.
> Onun yerine Pisi'yi doğrudan çağırmayı denedim:
>         import pisi.api
>         pisi.api.init()
>         order = pisi.api.generate_install_order(package_list)
>         pisi.api.finalize()

Tartışmaya geç dahil olduğum için kusura bakmayın.

Şu şekilde dener misiniz bir de:

import pisi.api
pisi.api.init()
order = pisi.api.generate_install_order(package_list)
order = pisi.api.reorder_base_packages(order)
pisi.api.finalize()

reorder_base_packages #4211 nolu bug için bir workaround idi.
Ama doğrusu beklendiği şekilde generate_install_order'ın bu işi
kendi içinde yapması.

Bunu api'de düzeltmeye çalışacağım.

İyi çalışmalar,
- Faik