[Gelistirici] Smash that stack harder aka Pardus 2008 C(XX)FLAGS

Huseyin Akcan huseyinakcan at gmail.com
4 Şub 2008 Pzt 00:23:05 EET

-Os in pek yaygın kullanıldığını sanmıyorum. Nedir, özel uygulamanız
vardır, veri yapınız kodlarla birlikte L1'e sığacaktır (yada L2 ye),
sığarsa herşey süper hızlı çalışacaktır,
o zaman olur. Bu optimizasyon kod boyu/ hız tartısında her zaman kod
boyuna öncelik verir

-O3 tam tersi, her zaman hıza öncelik verir, kod boyunun artmasını
önemsemez, bu durumda beklenmeyen sorunlar çıkabilir, cache le problem
olabilir.

-O2 hızlandırdığı kadar hızlandırır, ama iş kod boyunu attıracaksa durur.
Bildiğim kadarıyla en yaygın ve güvenlisi. Çoğu c++ kodu zaten derleyici
nasıl olsa bu optimizasyonu yapar diye yazıldığı için en gereklisi
diye düşünüyorum.

tabii bunlar gcc, g++ için geçerli.

hüseyin