[Gelistirici] Smash that stack harder aka Pardus 2008 C(XX)FLAGS

Ismail Dönmez ismail at pardus.org.tr
3 Şub 2008 Paz 22:31:35 EET

At Sunday 03 February 2008 around 22:26:36 S.Çağlar Onur wrote:
> 03 Şub 2008 Paz tarihinde, Ismail Dönmez şunları yazmıştı:

> Intel amcalarına göre code size'ın ufaklığı hem powermanagement hem de
> L1/L2 cache için daha iyiymişmiş :)

Intel Management'tir onu söyleyen, SPEC benchmarkları -O3 ile alınıyor ki o
benchmarkların yanlış derlendiği bi gcc sürümü release edilemiyor :-)

> Meali: Suse FORTIFY_SOURCE'u sadece glibc paketini derlerken kullanıyor,
> diğer paketler için kullanmıyor

Tamam bunu araştırayım o zaman, glibc üzerindeki fonksiyonları değiştiriyor
falansa sadece ben konuyu tersten anlamışım demektir.

> Exec Shield'ı sevmedim, sevemedim :)

Deneyelim, görelim? Disable etmek için 1 kernel parametresi yeterli zaten.
Ingo abime sorayım, tobleron alayım sana, kabul it hı de? Olma mı?

/ismail
--
Never learn by your mistakes, if you do you may never dare to try again.