[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Murat Senel muratasenel at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 14:09:08 EET

Sunday 03 February 2008 13:24:01 tarihinde Eren Türkay şunları yazmıştı:
> Politika, "xxx at pardus.org.tr" tubitak çalışanlarına verilir olarak
> belirlendiyse eğer, en azından "contributor.pardus.org.tr" alan adı
> oluşturulup katkıcılara buradan e-posta adresleri sağlanabilir. Böylece hem
> tubitak çalışanları ile diğerlerinin e-posta hesapları karışmamış olur, hem
> de kurulabilecek bir ftp sunucusu ile katkıcıların dosyalarını buraya
> atması sağlanır. Bunun için öyle ahım şahım bir sunucu gerekeceğini
> düşünmüyorum.

pardus.org.tr nin sadece cekirdek ekibe verilmesi gibi bir durum var mi
bilmiyorum ama umarim yoktur cunku en azindan ilk postayi atarken dusundugum
tamamen pardu.org.tr olarak bir mail adresinin verilmesiydi. Bu konuda
tamamen "sekilci" yaklasiyorum bastan soyleyeyim. pardus.org.tr yerine
hede.pardus.org.tr gibi bir mail adresi benim anlatmak istedigim duruma cozum
olmayacaktir.

> Benim 2Ykr.
Bozuk yok.

--
There's no fun in having nothing to do; the fun is having lots to do and not
doing them! -- Francis Herbert --