[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 13:24:01 EET

On 03 Feb 2008 Sun 03:01:49 Murat Senel wrote:
> Yanılmıyorsam daha önce Ankarada'ki geliştirici toplantısında konuşulmuştu
> bu konu. 1-) Biz katkıcılara özel bir makine ayrılıp, dosyalarımızı,
> tarballarımızı koyabileceğimiz bir alan olacak mı?
> 2-) Ayrıca, çoğumuz bir
> çok listeye üye ve yine çoğumuz gmail kullanıyor ama listelerin çokluğu
> sebebiyle gmaille sıkıntı yaşayabiliyoruz. Aynı zamanda, bir upstream  ile
> mailleşirken @gmail yerine @pardus gözükmesi göreceli avantaj
> sağlayacaktır. Bu noktada hede at pardus.org.tr gibi mail adresleri
> katkıcılara verilebilir mi?

Buna kesinlikle katılıyorum. Örnek vermek gerekirse; Xfce takımı svn hesabı
olan herkes için "svnuser at xfce.org" e-posta adresi atıyor.

Politika, "xxx at pardus.org.tr" tubitak çalışanlarına verilir olarak
belirlendiyse eğer, en azından "contributor.pardus.org.tr" alan adı
oluşturulup katkıcılara buradan e-posta adresleri sağlanabilir. Böylece hem
tubitak çalışanları ile diğerlerinin e-posta hesapları karışmamış olur, hem
de kurulabilecek bir ftp sunucusu ile katkıcıların dosyalarını buraya atması
sağlanır. Bunun için öyle ahım şahım bir sunucu gerekeceğini düşünmüyorum.

Benim 2Ykr.