[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Kenan Pelit kpelit at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 03:22:50 EET

Ba Fha, Sro 03, 2008 at 03:01:49AM +0200, Murat Senel wrote:
>Selam,

Selam

>Yanılmıyorsam daha önce Ankarada'ki geliştirici toplantısında konuşulmuştu bu
>konu. 1-) Biz katkıcılara özel bir makine ayrılıp, dosyalarımızı,
>tarballarımızı koyabileceğimiz bir alan olacak mı?

Pek çok paketi svn ve git sürümü olan bir katkıcı olarak, böyle ortak bir alanın
işimizi oldukça kolaylaştıracağını düşünüyorum.

>2-) Ayrıca, çoğumuz bir
>çok listeye üye ve yine çoğumuz gmail kullanıyor ama listelerin çokluğu
>sebebiyle gmaille sıkıntı yaşayabiliyoruz. Aynı zamanda, bir upstream  ile
>mailleşirken @gmail yerine @pardus gözükmesi göreceli avantaj sağlayacaktır.
>Bu noktada hede at pardus.org.tr gibi mail adresleri katkıcılara verilebilir mi?

Listeye attığım postayı görememek, gerektiğinde kendi postama düzeltme için cevap
yazamak hoş olmuyordu. Olursa _etikete bakanlar_ için bir avantaj sağlamış olabiliriz.

>Bu kadar :)
Daha ne olsun :)

>Kolay gelsin
>
>Murat