[Gelistirici] Katkıcılar için mail hesabı ve alan?

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
3 Şub 2008 Paz 03:05:36 EET

On Sunday 03 February 2008 03:01:49 Murat Senel şunları yazmıştı:
> Selam,
Merhaba,

> Yanılmıyorsam daha önce Ankarada'ki geliştirici toplantısında konuşulmuştu
> bu konu. 1-) Biz katkıcılara özel bir makine ayrılıp, dosyalarımızı,
> tarballarımızı koyabileceğimiz bir alan olacak mı? 2-)
İsmail artık dosya host etmekten kurtulmalı diye tercüme edebiliriz.
> Ayrıca, çoğumuz bir
> çok listeye üye ve yine çoğumuz gmail kullanıyor ama listelerin çokluğu
> sebebiyle gmaille sıkıntı yaşayabiliyoruz. Aynı zamanda, bir upstream  ile
> mailleşirken @gmail yerine @pardus gözükmesi göreceli avantaj
> sağlayacaktır.
Burada bahsettiğin sorunu birkaç kez yaşamış biri olarak 12'den vurmuşsun
diyorum.
> Bu noktada hede at pardus.org.tr gibi mail adresleri
> katkıcılara verilebilir mi?
Pardus Projesi'ne katkı sağlayan geliştiricilerin aklından geçen şeyleri çok
güzel bir şekilde aktarmışsın Murat. Özetle, sana tamamen katılıyorum.

> Bu kadar :)
> Kolay gelsin
>
> Murat
İyi çalışmalar hepimize :)