[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
31 Ara 2008 Çar 02:10:35 EET

Merhaba,

Tartisilan sorunla ilgili olabilir dusuncesiyle yaziyorum. su anda 2008-test
deposu kullaniyorum. Tum guncellemeler yapilmis durumda.

- gmplayer duzgun calisiyor.
- Gnome-Mplayer, dosya acip bir film izlemeye baslayincaya kadar duzgun
calisiyor, daha sonra hicbir kontrol calismiyor (durdurma, duraklatma vs),
menulere girilemiyor ve illa X'sina basip Terminate etmek gerekiyor. Bu
arada terminate edilmis olsa da arka planda ses devam ediyor, bunu oldurmek
icin konsol'dan killall mplayer demek gerekiyor.
- Ntvmsnbc'de video'lar duzgun cache'leniyor ve calmaya basliyor, ancak
sonra Gnome-Mplayer'daki gibi sorunlar ortaya cikiyor. Kontroller
kullanilamiyor ve ilgili browser penceresi kapatilsa bile mplayer arkada
calmaya devam ediyor.
- Eskiden 10x10 pixellik ekran sorunu vardi ama o duzelmis gorunuyor.

Emre