[Gelistirici] [RFT] Yeni MPlayer Test İsteği

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 12:55:30 EET

On Sun, 28 Dec 2008 06:35:28 +0100
"selim ok" <selimok at gmail.com> wrote:

> Sanirim gercekten de benim tarafta bir problem var, henuz hala
> masaustunde deneyemedim, fakat dizustu bilgisayarimda(intel ekran
> kartli) depodaki paketleri kurmama ve tum ayarlari temizlememe ragmen
> ntvmsnbc'deki videolari oynatamiyorum 2 saniye oynayip takiliyor.

 cache indeki videolarda sorun olabilir,  ~/.cache/gnome-mplayer ı sil
bence, bir de ekran kartıyla ilgili başka sorun olabilir, gnome-mplayer
ayarlarına girip deinterlace i kapatırsan iyi olabilir, ses çıkışını da
oss/alsa / pulse yapmayı dene

 temizlik
dosyaları .config/gnome-mplayer , .gnome-mplayer, .cache/gnome-mplayer, .mplayer/gnome-mplayer.conf
ve .mplayer/config içinde gnome-mplayer kısmı

 bunlar da olmazsa aklıma başka bir şey gelmiyor