[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
30 Ara 2008 Sal 08:48:27 EET

29 Ara 2008 Pts tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> bir de flushNameCache ekledim. İstenildiğinde haricen flush edebilmek
> için.

Eline sağlık.

> Öntanımlı DNS'leri Net.Link içinde "Öntanımlı" seçilirse ekletiriz
> diyorum. Onunla ilgili getNameServers, setNameServers metodlarını
> aynen bıraktım. Ancak /usr/share/baselayout/resolv.conf altındaki
> dağıtımla gelen DNS leri nasıl alırız fikrim yok. Onun için de ayrı
> bir get metodu lazım sanki veya getNameServer içinde okutsak, bir de
> set esnasında bunlar da set edilecek. Nasıl yapsak bunu?

{get,set}Nameservers metodları resolv.default.conf'u değiştirsin,
resolv.conf oluşturma aşamasında, eğer DNS sayısı 3'ten az
ise /usr/share/baselayout/resolv.conf'tan alınsın.

Bu arada, Net.Stack ve Net.Link'te API kırmayacağız ama Network.Link gibi
yeni bir Network.Stack modeli oluşturabiliriz.