[Gelistirici] Geçici DNS modeli

Furkan Duman coderlord at gmail.com
29 Ara 2008 Pzt 23:09:18 EET

29 Aralık 2008 Pazartesi 11:39 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> 29 Ara 2008 Pts tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
>
> unuse yapalım, use aynen kalsın. Kırmayalım API :)

bir de flushNameCache ekledim. İstenildiğinde haricen flush edebilmek için.

Öntanımlı DNS'leri Net.Link içinde "Öntanımlı" seçilirse ekletiriz
diyorum. Onunla ilgili getNameServers, setNameServers metodlarını
aynen bıraktım. Ancak /usr/share/baselayout/resolv.conf altındaki
dağıtımla gelen DNS leri nasıl alırız fikrim yok. Onun için de ayrı
bir get metodu lazım sanki veya getNameServer içinde okutsak, bir de
set esnasında bunlar da set edilecek. Nasıl yapsak bunu?

--
Furkan Duman