[Gelistirici] Pardus 2008.2

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
29 Ara 2008 Pzt 22:00:46 EET

Ekin Meroğlu wrote:
> Özetle - bu paketler hakkında bilgi sahibi olan ve bu güncellemelere ihtiyaç
> duyan geliştiriciler, bu güncellemelerin gerekli ve sorunsuz olduğunu diğer
> geliştiricilere anlatarak, depodaki ilgili tüm paketlerde gerekli
> değişiklikleri yaparak ve onları ikna ederek  bu kararın alınmasını
> sağlayacak. Tabii ki bu kararın "almayalım" yönünde çıkması da oldukça
> olası - zamanında Fatih'in yazdığı gibi bu kadar kritik durumdaki paketlerin
> güncellenmesi için aynı derecede önemli nedenler gerekiyor, ben kendi
> adıma "bu güncellemelerin depoya girmemesi bize ne zarara veriyor" sorusuna
> [...]
Ayrıca bir çok hatamızı çözebilir hakikaten de. depoda gtk bağımlı çok
fazla şey var, bunların düzenlice elden geçmesi biraz hayal gibi,
paketçilerin yapabilecekleri çalışıp çalışmıyor mu diye bakmak olacak en
fazla, daha derin bir sorun çıkartırsa(rendering hatası, ikon hatası
vs.) anca test deposundayken yakalayabileceğiz büyük ihtimalle..

2008.2'ye yetişmez, post 2008.2'de release notes'a bir bakalım
sonrasında geçelim ve test deposunda deneyelim derim..

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>