[Gelistirici] Pardus 2008.2

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
29 Ara 2008 Pzt 21:58:34 EET

Ekin Meroğlu wrote:
> Özetle - bu paketler hakkında bilgi sahibi olan ve bu güncellemelere ihtiyaç
> duyan geliştiriciler, bu güncellemelerin gerekli ve sorunsuz olduğunu diğer
> geliştiricilere anlatarak, depodaki ilgili tüm paketlerde gerekli
> değişiklikleri yaparak ve onları ikna ederek  bu kararın alınmasını
> sağlayacak. Tabii ki bu kararın "almayalım" yönünde çıkması da oldukça
> olası - zamanında Fatih'in yazdığı gibi bu kadar kritik durumdaki paketlerin
> güncellenmesi için aynı derecede önemli nedenler gerekiyor, ben kendi
> adıma "bu güncellemelerin depoya girmemesi bize ne zarara veriyor" sorusuna
> [...]
Mesela, pulseaudio'nun devel'deki sürümü(>0.9.10) libcanberra diye yeni
bir kütüphane istiyor, libcanberra gtk2'nin bu sürümünü veya daha
büyüğünü istiyor. Ama kendisi kararsız olduğu için halen 0.9.10'dayız.
Ola ki 0.9.14 çıkar ve geçmeye karar verirsek ya backport edip
libcanberra bağımlılığını uçuracağız ya da paketi depoya alıp gtk2'yi
güncelleyeceğiz.

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>