[Gelistirici] r57424 - devel/applications/network/mozilla/thunderbird/files

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 16:39:19 EET

27 Aralık 2008 Cumartesi 13:28:07 tarihinde Akın Ömeroğlu şunları yazmıştı:

> Tazminat istemek için böyle bir zararın doğduğuna dair ispat etmesi belki
> gerekebilir ve fakat Pardus benim markamı izinsiz olarak kullanmaktadır,
> dağıtımı durdurulsun demek için herhangi bir şeyi ispat etmesine gerek yok
> tescilli markaya sahip olduğunu göstermekten başka. AMD işlemcilerinin
> dağıtımının Türkiye'de bu şekilde durdurulduğunu eminim benim kadar siz de
> hatırlıyorsunuz.

Dediğim tam olarak bu. Böyle bir mahkeme kararı *alındığında* tüm Firefox'ları
Mozilla Firefox yaparız ve problem çözülmüş olur. Dağıtımı bir sn dahi
aksatmamak mümkün, sonuçta mahkeme bizden habersiz almayacaktır bu kararı ;-)

ET