[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
28 Ara 2008 Paz 04:30:43 EET

Pazar 28 Aralık 2008 tarihinde, Onur Küçük şunları yazmıştı:
>  X in startNetwork den sonra başlaması gerekiyor aslında.
> mit-magic-cookie ip adresi / hostname gibi bilgilere göre
> oluşturuluyor. X ağ ayarlanmadan başlarsa sıkıntı yaşayabiliriz. Gerçi
> bunun için X i hostname kullanacak şekilde değiştiriyorduk (kdm
> servisindeki XAUTHLOCALHOSTNAME bu işe yarıyor). Belki sadece hostname
> ayarlamak bizi kurtarır.
>
>  Ama bir taraftan da bu durum yeni X le değişmiş de olabilir. Fatih ne
> dersin buna ?

Buradaki sorunu tam anlayamadım. xauth list ile hem local hostname'i hem de
uzak IP'yi görebiliyorum. XAUTHLOCALHOSTNAME export edilmese de X'e
bağlanılabiliyor. remote IP'yi silip (xauth remove ile) tekrar denediğimde de
bir sorun yok.

KDE'deki yamayı kaldırıp tekrar deneyeceğim.