[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Ekin Meroğlu ekin at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 22:35:25 EET

Merhaba;

Saturday 27 December 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> tty1'de login çalıştırmayalım,

tty1'de login çalıştırmamak konusunda pek emin değilim - içimden bir ses
ctrl-alt-F1'de login görmek istiyor :-)

> X'i yine vt7'de açalım. Böylece müdür'ün
> çıktıları da VT1'de hep durur, orası
> acilis konsolu gibi olmus olur. sleep'i de kaldırırız. Ayrıca ben
> kaldırdım, öyle ahım şahım bir şey farketmedi.
> konsola "kullanıcı adı: " geldikten 100-200ms sonra X giriyor devreye.
> Tabi yavaş sistemde denemek lazım.

Yavaş sistemde ben de kaç kere "patladı bu X" deyip login olmaya kalktım -
sistemin genel hızı kadar ekran kartı vs de etkili oluyor.
--
İyi Çalışmalar;
Ekin Meroglu <ekin_at_pardus.org.tr>

... did i listen to pop music because i was miserable, or was i miserable
because i listened to pop music?... - rob [nick hornby / hi fi]