[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 18:00:58 EET

Cumartesi 27 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> tty1'de login çalıştırmayalım, X'i yine vt7'de açalım. Böylece müdür'ün
> çıktıları da VT1'de hep durur, orası
> acilis konsolu gibi olmus olur. sleep'i de kaldırırız.

kernel parametrelerine console=tty2 eklersen müdür çıktılarının tty2'ye
düşmesini sağlayabilirsin. Eğer X de vt1'de olursa X'in açılışı sırasında
splash'ı gösterebilme imkanımız var. Hatta KMS gelince X açılıp daha sadece
mouse imlecinin göründüğü yerde (kdm login ekranı gelmemiş durumdayken) siyah
bir arka plan yerine konsoldaki son görüntüyü gösterme gibi bir imkanımız
olacak. Yani kullanıcı X'in açılış anını bile farketmeyecek bazı sürücülerde.

> Ayrıca ben
> kaldırdım, öyle ahım şahım bir şey farketmedi.
> konsola "kullanıcı adı: " geldikten 100-200ms sonra X giriyor devreye.
> Tabi yavaş sistemde denemek lazım.

Bazı sistemlerde o kadar çok fark ediyor ki bazen ben bile X açılmayacak sanıp
login olmaya çalışıyorum.