[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 17:45:24 EET

Fatih Aşıcı wrote:
> Cumartesi 27 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:

> Evet, aynen öyle. Bu sorunu (ya da benzerini) Fedora, X'i vt1'de çalıştırarak
> çözmüş. tty1'de login de çalıştırmıyorlar yanlış hatırlamıyorsam. Kendi
> bilgisayarımda deniyorum. İşe yarıyor görünüyor.

tty1'de login çalıştırmayalım, X'i yine vt7'de açalım. Böylece müdür'ün
çıktıları da VT1'de hep durur, orası
acilis konsolu gibi olmus olur. sleep'i de kaldırırız. Ayrıca ben
kaldırdım, öyle ahım şahım bir şey farketmedi.
konsola "kullanıcı adı: " geldikten 100-200ms sonra X giriyor devreye.
Tabi yavaş sistemde denemek lazım.

Ben sıcak bakıyorum bu fikre.

--

Ozan Çağlayan