[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 15:26:16 EET

Cumartesi 27 Aralık 2008 tarihinde, Ozan Çağlayan şunları yazmıştı:
> Fatih doğru anladıysam, müdür'ün son runlevel'ı da bittikten sonra
> kullanıcı bir süre login ekranında bekliyor X geciktiği için. Bunu
> geciktirip, login daha yaratılmadan sanki müdür devam ediyormuş gibi
> bekletiyoruz adamı değil mi?

Evet, aynen öyle. Bu sorunu (ya da benzerini) Fedora, X'i vt1'de çalıştırarak
çözmüş. tty1'de login de çalıştırmıyorlar yanlış hatırlamıyorsam. Kendi
bilgisayarımda deniyorum. İşe yarıyor görünüyor.

> Peki X niye o kadar geç açılıyor? kdebase headstart'ımız, ilk başlatılan
> servis o, X'in çoktan başlamış olması gerekmez mi?

Bunun sebebini ben de merak ediyorum. İncelemek lazım.