[Gelistirici] r57490 - in playground/ozan/mudur: . bin

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
27 Ara 2008 Cmt 15:18:31 EET

Bahadır Kandemir wrote:
> 27 Ara 2008 Cts tarihinde, Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:

> Değişmeyecekse, o kısma ufak bir yorum ekler misin? "time.sleep() is evil"
> diyoruz ama işe yarıyorsa neden olduğunu bilelim ki "aboooo" demeyelim
> koda bakınca :)

+1.

Yorum ekledim.

Fatih doğru anladıysam, müdür'ün son runlevel'ı da bittikten sonra
kullanıcı bir süre login ekranında bekliyor X geciktiği için. Bunu
geciktirip, login daha yaratılmadan sanki müdür devam ediyormuş gibi
bekletiyoruz adamı değil mi?

Peki X niye o kadar geç açılıyor? kdebase headstart'ımız, ilk başlatılan
servis o, X'in çoktan başlamış olması gerekmez mi?

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>