[Gelistirici] [paketler-commits] r57424 - devel/applications/network/mozilla/thunderbird/files

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
26 Ara 2008 Cum 01:08:00 EET

26 Aralık 2008 Cuma günü (saat 00:45:55) Ali Işıngör şunları yazmıştı:
Merhabalar,

> Hımmm... Ben yaşlı bir adam olarak karşı tepelerin dutluk, tarayıcının
> adının ise "Mozilla Firebird" olduğu zamanları hatırlayıp, Firefox için
> marka çakışması var demişim. Aslında böyle bir çakışma yok.
>
> Ben yine de tarayıcının "*resmi adı*" olan Mozilla Firefox'un kullanılması
> taraftarı olduğumu söyleyeyim. Birinci neden, aslında çok basit:
> Programların resmi adını kullanmak genel prensibiz olmalı. Ayrıca bu
> kısaltmaların sonu yok, hani olur da World of Warcraft özgürleşirse onu da
> menüye Warcraft ya da WOW olarak mı koyacağız?
Evet, kesinlikle katılıyorum, uygulamaların resmi adı kullanılmalı.
Hatta upstream nasıl yazıyorsa öyle yazılmalı, KDE uygulamalarındaki ilginç
büyük harf kullanımına dahi dokunmadık , Örnek: KMail, KWallet ...

> İkinci nedenim ise çok daha pratik bir gerekçeye dayanıyor. Gelecekte
> depodaki Mozilla ürünlerinin sayılarının artacağını tahmin etmek için
> müneccim olmaya gerek yok. *Mozilla Firefox*, *Mozilla Thunderbird,*
> *Mozilla Sunbird*'ün (1.0 sürümü artık çıktı çıkacak..) Programlar >
> İnternet menüsünde alt alta ve birlikte durması gerektiğini düşünüyorum. Bu
> ürünler hem birbirini tamamlayan hem de kendi aralarında çok iyi konuşan
> yazılımlar. Birlikte durmalarında fayda var...
>

> Ali
İyi çalışmalar...
--
Serdar Soytetir