[Gelistirici] Fwd: Türkçe güvenlik sayfasında eksikler mevcut.

Serdar Soytetir tulliana at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 22:01:32 EET

24 Aralık 2008 Çarşamba günü (saat 18:27:53) Furkan Duman şunları yazmıştı:
Merhaba Furkan,
> security at pardus.org.tr'ye attığım e-postaya bir yanıt alamadım halen.
> Aşağıda belirttiğim durum hala geçerli.

PLSA girdilerinin çevirileri ile ben ilgileniyordum ve belirlediğimiz bir
tarihten başlayarak 46 girdiyi çevirdim. Son dönemde Pardus 2009 KDE 4.2
telaşı başladı (4.2 için yakşalık 1 ay kaldı) ve zamanımı KDE4 çevirilerine
ayırmaya başladım. Eğer PLSA çevirileri ile ilgilenmek isteyen varsa hemen
başlayabilir. Ayrıca Pardus çevirileri ile ilgilenen diğer çevirmenimiz
sevgili Necmettin Betiger de üstlenebilir. Bugün özgürlükiçin.com'da
duyurusunu yaptığımız gibi KDE4 çevirileri konusunda yeni bir "hızlı dönem"e
giriyoruz. Haberin yayınlanmasından sonra oldukça memnun ecidici
geribildirimler aldım. Hiçkimse üstlenmezse bir süre sonra PLSA çevirmeye
tekrar başlarım.
> Kolay gelsin.
Saygılar.
--