[Gelistirici] [Uludag-commits] r20882 - trunk/tasma/network-manager

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
24 Ara 2008 Çar 17:23:07 EET

Merhaba,

2008/12/24 İşbaran Akçayır <isbaran at gmail.com>

> edilmeye

> Ne olduğundan ziyade, doğru kullanıyor muyuz'u merak ettiydim ..
> Mesela elle girmek ister miyim bu ayarı ? İstersem gidip
> resolv.default.conf'u mu ellemeliyim ?

Kullanicilar veya sirket ortamlarinda elle girilmesi istenilebilir, ornegin
benim sirketteki Windows'um (mecburen kullaniyoruz :P) DHCP'den 6 tane
search domain almis eklemis kendine :)  Yine Windows'un gelismis ag
ayarlarinda bu search domain kavrami vardir, bos birakilabilir, birden cok
da girilebilir, secime baglidir.

Emre