[Gelistirici] [Uludag-commits] r20882 - trunk/tasma/network-manager

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
24 Ara 2008 Çar 16:51:53 EET

24 Ara 2008 Çar tarihinde, İşbaran Akçayır şunları yazmıştı:
> Bir de resolv.default.conf'u dhcp kullanıyor gibi bir fikre kapıldım,
> oraya searchdomain yazılıyor ve net.stack ordan searchdomain'i alıyor
> bağlantı up olduğunda sanki, bu doğru mu ?

resolv.conf, profiller "up" edildiğinde değiştirildiği için, öntanımlı
DNS'leri resolv.default.conf'a taşıdım. Önce profilden gelen DNS, sonra
resolv.default.conf'tan gelenler, sonra
da /usr/share/baselayout/resolv.conf içindeki DNS'ler resolv.conf'a kayıt
ediliyor.