[Gelistirici] Pardus'ta PackageKit

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
23 Ara 2008 Sal 09:16:13 EET

On Monday 22 December 2008 20:11:32 Onur Küçük wrote:
>  Çağlar (ve birileri daha ?) package-kit içi pisi backend leri
> hazırlanması için uğraşmıştı. Bir kısmı upstream e de girmişti. Son
> durum nedir bilmiyorum. Package-manager varken bizim için öncelikli bir
> iş değil bence ama bilmiyorum bu konuda Faik ne der ?

package-manager'ı bir PackageKit arayüzü yapalım diye düşündük bir ara, fakat
Bahadır'ın dediği gibi pisi'nin tüm özelliklerini desteklemeyecek, yarı
comar - yarı PackageKit kullanan bir şey olacak diye vazgeçmiştik. Buna izin
veren bir yöntem de eklendiyse PackageKit'e güzel olabilir. Hazır
package-manager kde 4 portu öncesi bakacağım.

- Faik