[Gelistirici] Pardus'ta PackageKit

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
22 Ara 2008 Pzt 20:11:32 EET

On Sat, 20 Dec 2008 03:04:59 +0200
Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> wrote:

> Arkadaşlar merhaba,
> VirtualBox'tan Fedora (Xfce Community) ve Xubuntu'yu kurcalıyorum ve
> PackageKit'i gerçekten çok beğendiğimi söylemeliyim. Pardus'ta
> PackageKit ile ilgili birkaç eposta listesi girdisi ve birkaç blog
> girdisinden başka bir şey bulamadım.
>
> Pardus'ta PackageKit ile ilgili herhangi bir çalışma yapılacak mıdır?
> Son durum nedir? Ayrıca KPackageKit diye bir şey de varmış, ne
> düşünüyoruz?

 Çağlar (ve birileri daha ?) package-kit içi pisi backend leri
hazırlanması için uğraşmıştı. Bir kısmı upstream e de girmişti. Son
durum nedir bilmiyorum. Package-manager varken bizim için öncelikli bir
iş değil bence ama bilmiyorum bu konuda Faik ne der ?

 Tabi olay biraz da "birileri yaparsa bu destek olur" durumu var. Daha
öncelikli işlerimiz de var sankim.