[Gelistirici] Test süreçleri - Otomasyon ve Ölçüm

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
22 Ara 2008 Pzt 22:43:07 EET

Sun, 21 Dec 2008 22:33:22 +0200, Serbulent UNSAL
<serbulent at pardus.org.tr> :

> Hayır sadece alternatif süreçlerin daha faydalı olacağına 1-2 kişinin
> değil ortak aklın ikna olması gerekiyor.
Turker acikcasi cok guzel bir yanit yazmis, her kelimesine +1 ekliyorum
ama ustteki cumlene de katilmadan edemiyorum.

"Ortak akil" dedigin nedir? Eger bu ortak akil biz tum
gelistiricilersek, test sureci Mart'ta yururluge konurken niye bu ortak
akil ikna edilmedi? Bircok kisi itiraz etmisti o sirada. Yaparken ortak
akli umursamamak, ayni yapilani duzeltmek icin "ortak akil" demek
tutarsiz olmuyor mu?

Yok "ortak akil" bu kitle arasindan secilmis birilerinden olusuyorsa,
kimler oldugunu bilelim de, yemek ismarlama planlarimizi ona gore
yapalim >8-)

                   Doruk