[Gelistirici] yeni gelistiriciler kazanmak

selim ok selimok at gmail.com
20 Ara 2008 Cmt 22:46:38 EET

20 Aralık 2008 Cumartesi 05:08 tarihinde Doruk Fisek <dfisek at fisek.com.tr>yazdı:

> Bence bu tarz bir seminer, bircok universitenin bilgisayar bölümünde ya
> da meslek yüksek okulunda verilebilir ve cok da ilgi ceker. Bir
> seminerden tek bir gelistirici kazanilsa bile "maliyetini" kurtarir
> bence :)

Geçen senelerde nasıl pardus geliştiricisi olunur seminerleri veriliyordu
zaten, ben de bir tanesine katılıp oldukça motivasyon kazanmış
geliştiricilerin aslında çok insancıl yaratıklar olduklarını anlamıştım.
Umarım bol ve ilgili katılımcılarla karşılaşırsın.
Bu konuya önem ve destek verdiğin için de ayrıca teşekkür ediyorum.

İyi çalışmalar,
Selim

--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/