[Gelistirici] [paketler-commits] r56763 - in playground/igungor/lastfmsubmitd: . comar

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
18 Ara 2008 Per 18:35:44 EET

18 Ara 2008 Per günü (saat 17:22:10) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> İbrahim bunu ne zaman review'e göndermeyi düşünüyorsun? QuodLibet
> eklentilerinden biri buna ihtiyaç duyuyor =)

Söylemeyi unuttum, daemon'ın çalışmasında sorun yok. Sorun "lastmp" denilen
betikte, mpd'den çalışan şarkı bilgisini okuyor, şarkının belli bir yüzdesi
geçtikten sonra /var/spool/lastfm'e yazıyor, lastfmsubmitd'de burayı okuyup
last.fm sunucusuna postalıyor. Yani "lastmp" betiği olmadan bu sunucu
anlamsız. QuodLibet, "lastmp" gibi bir betiğe sahipse lastfmsubmitd'i
yamayabilirim belki.

H. İbrahim Güngör
h.ibrahim.gungor () gmail ! com