[Gelistirici] [paketler-commits] r56763 - in playground/igungor/lastfmsubmitd: . comar

H. İbrahim Güngör h.ibrahim.gungor at gmail.com
18 Ara 2008 Per 18:30:28 EET

18 Ara 2008 Per günü (saat 17:22:10) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:
> İbrahim bunu ne zaman review'e göndermeyi düşünüyorsun? QuodLibet
> eklentilerinden biri buna ihtiyaç duyuyor =)

Şu haliyle çalışıyor fakat biraz daha sevgiye ihtiyacı var, Bazı sinir bozucu
sorunları var: "mpd" servisinin açık olması -bu kısım kolay- ve müziğin
çalması gerekiyor - vadda!-. Ya programı yamayacağım ya da service.py ile
oynaşacağım biraz. Bu yüzden review'a almadım. İlgilenmek istersen paket
senindir zira pek ilgi duymadım kendisine ;)

H. İbrahim Güngör
h.ibrahim.gungor () gmail ! com