[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 14:48:46 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 14:15 tarihinde Furkan Duman
<coderlord at gmail.com> yazdı:
> Bu soruyu şunun için de soruyorum. PPP bağlantı durumunu algılamak
> için ppp link.py betiğinde herhangi birşey yapıldığını göremedim. PPTP
> VPN için buna bir çözüm geliştirmeye çalışıyorum. İlk düşündüğüm, pppd
> daemon bağlantı kurduğunda ifplugd de olduğu gibi belirli betikleri
> çalıştırıyor. Bu betikler ile notify vs. mesajlarını göndermeyi
> düşünüyorum.
>
> Genel olarak sorarsam, state'i alamadığımız fakat harici betik
> destekleyen uygulamaları Comar a adapte ederken nasıl bir yöntem
> izlemeliyiz?

PPP konusunda bilgili olup da, yardımcı olmak isteyen var mıdır? Bu
sadece VPN ile ilgili bir sıkıntı değil. PPP'nin kullanımının
gerektiği yerlerde yaşayacağımızı düşünüyorum. O yüzden PPP ile biraz
uğraşmak istiyorum. Gürer ve Onur ppp betiklerini yazmıştı sanırım.
Bağlantı durumunu belirleyemediğimiz için mi link betiklerinde bu
durumu gözardı ettik? (En azından öyle algıladım hatam olabilir)

--
Furkan Duman