[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
18 Ara 2008 Per 14:14:10 EET

18 Ara 2008 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
> Burada yanlış mı anlaşıldım? Profil seçili durumdayken de ben
> disconnect yapabilmeliyim. Yaptığım işlem profil seçimini etkilememeli
> şimdi olduğu gibi. Bağlantının durumu ile profil seçimi durumunu
> ayırmalıyız demek istemiştim. Aynı servislerde yaptığımız gibi.
> Servislerin bir on bir de start stop durumu olması.

Connect/Disconnect işini bir buton ile yapıp checkbox'u açılışta bağlanma
işi için kullanır hale getirebiliriz, ve alışılan bir davranışı
değiştirmiş oluruz.

Ya da açılışta bağlanma durumunu ikinci bir checkbox'a alabiliriz, ki bu
arayüzü karışık hale getirir.

Bu profil işini ya profile-manager'a yaptıralım, ya network-manager'ın ilk
ekranını yeniden tasarlayalım, ya da 2009 ile gelecek network-manager'a
bırakalım.