[Gelistirici] Network Manager'ın ağ bağlantısı kurarken hangi ortamdasınız sorusunu sorması.

Furkan Duman coderlord at gmail.com
18 Ara 2008 Per 14:04:55 EET

18 Aralık 2008 Perşembe 13:57 tarihinde Bahadır Kandemir
<bahadir at pardus.org.tr> yazdı:
> 18 Ara 2008 Per tarihinde, Furkan Duman şunları yazmıştı:
>
> Bu iş profile manager ile yapılmalı. Network-Manager'a "açılışta bağlan"
> desteği eklemeye kalkarsak zaten karışık olan arayüz daha da anlaşılmaz
> olacak.

Burada yanlış mı anlaşıldım? Profil seçili durumdayken de ben
disconnect yapabilmeliyim. Yaptığım işlem profil seçimini etkilememeli
şimdi olduğu gibi. Bağlantının durumu ile profil seçimi durumunu
ayırmalıyız demek istemiştim. Aynı servislerde yaptığımız gibi.
Servislerin bir on bir de start stop durumu olması.

--
Furkan Duman