[Gelistirici] r56808 - in 2008/desktop/gnome/cairo: . files files/mozilla

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
17 Ara 2008 Çar 00:53:40 EET

Gökçen Eraslan wrote:
> Tuesday 16 December 2008 Tarihinde Onur dedi ki:

> Evet, bununla ilgili senin eklediğin bir yama vardı, LCD filter
> yaması, onu atıp derledim yeni sürümü. Görünümde de bi bozulma
> görmediğimden, herhalde gerek yok yamaya diye düşünmüştüm. Gentoo ve
> Fedora'da da olmayınca herhangi bir yama, sorun olmaz herhalde
> demiştim, lakin oldu :)

DPI ayarlarımla oynamadım. Bu laptopta özellikle firefox'ta toolbarlar,
menüler vs.vs. inanılmaz yumuşak çıkıyordu, gözümü çok rahatsız
ediyordu, şu anda gerçekten çok temiz, okunaklı ve rahat oldular.
Zaten belli bir puntonun altında anti-aliasing'e acayip kılım, eğer bu
bir hataysa ve anti-aliasing yandan yediyse kapandıysa ben böyle
kullanmayı tercih ediyorum, pisi blacklist'e ekleyeyim :)

--

Ozan Çağlayan
<ozan_at_pardus.org.tr>