[Gelistirici] r56808 - in 2008/desktop/gnome/cairo: . files files/mozilla

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
17 Ara 2008 Çar 00:50:36 EET

Tuesday 16 December 2008 Tarihinde Onur dedi ki:
>  GTK fontları yine [1] çirkinleşti
>
>  [1] http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2008-September/013556.html

Evet, bununla ilgili senin eklediğin bir yama vardı, LCD filter yaması, onu
atıp derledim yeni sürümü. Görünümde de bi bozulma görmediğimden, herhalde
gerek yok yamaya diye düşünmüştüm. Gentoo ve Fedora'da da olmayınca herhangi
bir yama, sorun olmaz herhalde demiştim, lakin oldu :)

Debian'da varmış yamalar, devel'deki pakete aldım şimdi de, Ozan'da görüntü
düzelirken, bende pek fark etmedi, sende de bozulmuş :) Anlamadım pek nasıl
iştir bu. Kesinlikle alalım diyor musun peki, yani nasıl bir bozulma tam
olarak sendeki?

--
Gökçen Eraslan